Aangekomen in Rio - Reisverslag uit Itaboraí, Brazilië van Miele & Heidy - WaarBenJij.nu Aangekomen in Rio - Reisverslag uit Itaboraí, Brazilië van Miele & Heidy - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Rio

Blijf op de hoogte en volg Miele & Heidy

12 Januari 2014 | Brazilië, Itaboraí

Zaterdag: 11-01-2014

Inmiddels zijn wij goed aangekomen in Rio de Janeiro.
Ons vliegtuig is een uur later de lucht ingegaan als gepland desondanks zijn wij maar 15 minuten later geland als gepland.

Zondag 12-01-2014

vandaag hebben wij ons bezig gehouden met het verkennen van ons hotel, en de winkels eromheen, om te kijken waar wij goed kunnen eten en ons vocht percentage een beetje op peil te kunnen houden s'avonds.
Op de lokale zondags markt hebben wij ons voorzien van producten die natuurlijk in de winkel te duur zijn, dus ook 2 uurtjes markt was weer goed aan ons besteed.
Momenteel is het hier overdag 36 graden wat s'avonds afkoelt naar 32 graden.
Verder hebben wij (vooral ik) de ogen ogen de kost gegeven op het strand om eens goed te bekijken in welke vorm de Braziliaanse meiden/vrouwen zich voordoen op het strand, en Heidy uiteraard de jongens/mannen.
Conclusie na een kort strandbezoek: Eigenlijk kom je ze in alle vormen tegen, van heel knap, naar vormen wat eigenlijk zonde is van de tijd om dat te bekijken.(zo zullen ze ook wel over ons gedacht hebben met onze afgetrainde sport lichamen).
Verder hebben wij de trippies een beetje uitgezocht van wat wij hier in Rio de Janeiro allemaal willen gaan bezichtigen, die gaan wij morgen allemaal boeken.
Dit was het voor vandaag, zodra wij ons eerste trip gedaan hebben zal dit uiteraard weer te lezen zijn in ons reis verslag.

Groetjes Miele & Heidy

• 12 Januari 2014 - 21:26

Anita Van Kooten:

Leuk om te lezen!

• 13 Januari 2014 - 00:16

Pappa En Mam:

Goed om alles te lezen van jullie.
    En dat jullie afgetrainde lichamen niet opvallend zijn daarzo.
    We lezen meer van jullie xxx

• 13 Januari 2014 - 10:13

Hans:

Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. graag bij terugkomst bewijzen(foto's) van de mooie braziliaanse dames op het strand (tbv archief en scannen op het werk !!!!! jaja)

Heel veel plezier en lekker genieten

• 13 Januari 2014 - 11:38

Kareltje:

Ziet er lekker uit .In ieder geval genoeg op de bordjes gr oetjes

• 13 Januari 2014 - 23:29

Ome Roel En Tante Astrid Prins:

Wat een warmte, lijkt ons heerlijk! Ja, dan is het geen kunst dat je heel wat blootte body's ziet, in alle soorten en maten! Houd jullie ogen goed de kost en geniet van al het "moois"wat jullie zien. lieve groetjes van ons xxx

• 14 Januari 2014 - 16:04

Marenka:

Hoi Lieverds,
    Best erg ik ben jullie vergeten te bellen hoop dat jullie het me kunnen vergeven.
    Wat een leuk idee om iedereen zo op de hoogte te houden.
    Ik lees dat jullie het echt nu al leuk hebben,en vervelend dat het zo warm is.beter dan hier..
    Geniet er lekker van en ik lees wel weer verder hoe de dagen waren.
    tot gauw.
    XXXX