Bye Bye Rio De Janiëro - Reisverslag uit Cassino, Brazilië van Miele & Heidy - WaarBenJij.nu Bye Bye Rio De Janiëro - Reisverslag uit Cassino, Brazilië van Miele & Heidy - WaarBenJij.nu

Bye Bye Rio De Janiëro

Blijf op de hoogte en volg Miele & Heidy

18 Januari 2014 | Brazilië, Cassino

Vrijdag: 17-01-2014

De dag van reizen:
Vandaag vroeg opgestaan, omdat onze trip vandaag vervolgt gaat worden naar Cassino.
Onze eerste vlucht vertrekt om 9,00 vanuit Vliegveld Santos Dumont naar Porto Alegre dit was een vlucht van 2uur en 20 minuten. Aangekomen in Porto Alegre Hoefden wij de koffers niet op te halen omdat deze rechtstreeks in ons volgende vliegtuig gedropt zouden worden door de vliegmaatschappij Azul. De volgende vlucht vanuit Porto Alegre naar Pelotas is een vlucht van 1 uurtje en die vertrekt om 13:45, dus tijd om even te roken en Duty Free shoppen. Duty Free shoppen is niet zoals iedereen denkt goedkoop, want in plaats van de belasting eraf te halen lijkt het er hier toch op dat ze het erbij optellen, dus niet aantrekkelijk genoeg om wat te kopen behalve een lekker broodje om de maag te vullen.
Het vliegtuig waar we mee naar Pelotas vlogen was een vliegtuig met propellers i.p.v. dat er dikke straalmotoren aan de vleugels hangen, dus weer een ervaring rijker want dit maak je niet vaak mee om daar in te zitten. Overigens wel een gaaf geluid als het opstijgt. Aangekomen op Pelotas stonden Rick en Martha ons op te wachten, en moesten we een uurtje rijden naar hun huis in Cassino. Aangekomen spullen uitpakken en tijd voor een lekkere koude pils.
‘s Avonds lekker gegeten bij Republica Brew Pub. Dit gaat anders als in Nederland, hier zaten we aan een grote hoge tafel op barkrukken en regelmatig kwamen ze wat eten brengen op een schaal of plankje waar we dan met z’n allen vanaf konden pakken. Onwijs lekker en variërend.

• 18 Januari 2014 - 15:30

Kareltje :

Klinkt allemaal heel goed en geniet er van
    Zijn geen arme jongen die pilsjes haha

• 18 Januari 2014 - 16:33

Harrie.marrydorrestijn:

Jullie zitten er goed voor Proost met die kelken ,wat een gaaf vliegtuig.Groetjes.

• 18 Januari 2014 - 16:56

Jacqueline:

Jullie genieten volop... leuk om zo te lezen wat jullie allemaal doen. En leuke foto's erbij !! En inderdaad leuk zo'n vliegtuig...geniet van elkaar, het weer en de pilsjes ;-)

• 18 Januari 2014 - 17:09

Anita Van Kooten:

Leuk, leuk, leuk! Groetjes daar!

• 18 Januari 2014 - 19:23

John:

hoi gasten het ziet er allemaal goed uit. leuk om te lezen, net of we een beetje mee zijn!!
    alleen is het weer hier een stuk kouder. veel plezier.

gr John & Laila

• 19 Januari 2014 - 00:03

Miele & Heidy :

We genieten idd volop en het is leuk om de mensen een beetje op de hoogte te houden. En dat maakt niets uit voor het weer...dat het beter is jaaa helemaal mee eens .maar dat is niet de doelstelling het weer

• 19 Januari 2014 - 00:03

Miele & Heidy :

• 19 Januari 2014 - 16:12

Marenka:

Lekker die kleine biertjes,goed voor de dorst!!niet ziek geworden in het vliegtuigje??Veel plezier nu in Pelotas en geniet lekker van het eten en het weer en elkaar natuurlijk.X en de groetjes

• 20 Januari 2014 - 00:16

Marry Dorrestijn:

Een goeie vlucht morgen en veel plezier Moeders en ga nu naar me bed op tijd he.xxx