Het is bijna zover - Reisverslag uit Breezand, Nederland van Miele & Heidy - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Breezand, Nederland van Miele & Heidy - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Blijf op de hoogte en volg Miele & Heidy

04 Januari 2014 | Nederland, Breezand

Nog een paar nachtjes slapen en dan gaan we een stukje vliegen om eens een kijkje te nemen in Brazilië.

De planning is eerst een weekje naar Rio de Janeiro uit te rusten en te genieten van het copacabana strand en omgeving. Vervolgens vliegen we met 2 binnenlandse vluchten naar Pelotas om vervolgens Rick en Martha op tegaan zoeken in Rio grande(Cassino). Daar verblijven we een aantal dagen, vanuit daar willen wij ook met de auto de bergen nog in om te kijken wat daar allemaal te beleven is, als we eenmaal terug zijn vliegen we met een binnenlandse vlucht richting Foz do Iguacu (duivelskeel) en 1 van de grootste stuwdammmen van de wereld te gaan bezichtigen.
Als we dat allemaal gezien hebben vliegen we weer terug naar Cassino om daar nog te gaan genieten,om vervolgens naar Punta del Este, Uruguay en Montevideo af te reizen.
Vanuit Montevideo varen wij met boot naar Argentinië, daar zullen we de laatste dagen gaan volmaken in Buenos Aires.

Groetjes Miele & Heidy

• 04 Januari 2014 - 14:35

Ron & Mirella:

Ik lees dat jullie een hele.mooie reis tegemoet gaan!
    Geniet ervan, doe alles wat ik ook zou doen en geniet vooral van elkaar!

Dikke kus

• 04 Januari 2014 - 16:37

Tante Atie En Ome Karel :

Heel veel plezier en geniet van alles wat jullie beleven en zullen zien .Fijne vakantie en geniet samen

• 04 Januari 2014 - 17:10

Harrie.marrydorrestijn:

Heel veel plezier en genieten jullie er maar lekker van .

• 04 Januari 2014 - 17:18

Sonja:

Klinkt goed! Veel plezier en ook een beetje uitkijken.

• 05 Januari 2014 - 13:14

Ome Roel En Tante Astrid:

Zo te lezen worden jullie echte wereldburgers, met heel wat stempels in jullie paspoort! Geniet van alles wat jullie zien en beleven. Wat is het toch leuk zo'n site waar je alles met iedereen kan delen! kus van ons xxx

• 05 Januari 2014 - 18:05

Lisette:

Ik wens jullie alvast een goeie reis en heel veel plezier!

• 05 Januari 2014 - 20:48

Jessica En Richard Dorsman:

Nou de planning is al zo goed als rond zie ik!!!
    Heel veel plezier en vooral geniet ervan!!!
    Wij houden hier de boel wel in de gaten ;-)

• 07 Januari 2014 - 08:53

Irene:

he miele en heidy, nog een paar daagjes en dan waaien jullie zo die kant op, heeeeeeel veel plezier, geniet er van, zal jullie verhalen volgen..... goede reis, en doe rickie de groetjes

• 08 Januari 2014 - 09:28

Pappa En Mamma:

Lieve kinderen het ziet er veel belovend uit. Hoop dat jullie een hele fijne en mooie vakantie hebben
    Geniet ervan en doe Rick en Martha de groetjes liefs pap en mam xxx

• 12 Januari 2014 - 23:13

Ome Karel En Tante Aat :

Hallo Miele en Heidy
    Geniet van deze vakantie en het heerlijke weer daar. Hier is het 3 graden brrr
    Heel veel plezier xxOme Karel en Tante Aat

• 13 Januari 2014 - 16:48

Fernand En Liese:

Wat een reis hebben jullie op stapel staan. Fijn hoor, veel zien en bij thuiskomst veel te vertellen .Doe voorzichtig en geniet ervan!
    Groetjes Fernand en Liese